29. 11. 2011

Dovolte mi, abych...

Ahoj! Jsem Lukáš, je mi 20 let a žiju v Praze. Naštěstí dostatečně daleko, abych mohl uniknout z rušného centra a naštěstí ne až tak daleko, aby něco v centru uniklo.

Jsem to já, kdo vymyslel Offline Mag a jsem i ten, kdo to tu má celé na starost. Když někdo dokáže najít 1000 věcí, které nesnáší.. Dám si tu práci a najdu milion věcí, které mám rád.

Rád vařím a píšu o tom. Rád čtu, rád poslouchám hudbu, rád nedělám nic. Rád fotím fotky, které potom nikomu neukážu, rád sedím v parku a pozoruju lidi. Rád pracuju s lidmi, ale ještě radši pracuju pro ně. Ale stejně tak rád chodím v lese, potichu, jen se svými myšlenkami. Nemám rád pavouky.

Vedle vaření budu psát i sloupky o psychologii, co zajímavého jsem se právě dozvěděl nebo i to, co se mi honí hlavou, nad čím přemýšlím a co mi nedá spát.

Mým úvodem jsme uzavřeli první kolo redakčního představování a od 1. 12. se můžete těšit na první články. Všimněte si levého sloupce Redakce, který se bude postupně zvětšovat. Pod každým článkem se zobrazuje tag, neboli označení článku. Na prvním místě bude vždy jméno autora, aby se snáz našly všechny jeho články a na dalších místech to, o čem článek je, abyste se snadněji našly články jemu podobné.

Těším se na naše společné články, komentáře, připomínky i věcné diskuze. Těším se na vás!
Lukáš

4 komentáře:

  1. Myslím, že se sluší aspoň malé veřejné poděkování za tvoji snahu něco podobného stvořit. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  2. děkuju.. kdo jiný než já? kdo jiný než ty? .)

    OdpovědětVymazat