20. 7. 2012

Na shledanou

Vážené čtenářky, vážení čtenáři, fanoušci, obdivovatelé, kolemjdoucí a v neposlední řadě i drazí přispěvatelé,

jak jste si mohli všimnout, Offline Mag teď tak trochu spí. Vlastně ne jen trochu. Trochu dost. Za posledních několik týdnů se toho událo více než hodně a já měl spoustů nápadů a spoustu myšlenek, které bych s vámi rád sdílel, ale nenašel se čas na sepsání do článku.

Kecám. Nenašla se chuť. Psaní, sebevětší blábol z toho vyjde, totiž nevychází z nutnosti, ale z radosti, té mi právě nejvíc scházelo. Několikrát jsem si sedl za prázdný editor, ale prsty mě neposlouchaly. Rozhodl jsem se pro tu nejmíň bolestnou možnost, z těch mnoha, které se nabízely.

Nevím, jak ty nebo vy nebo my, ale já trávím prázdniny odpočinkově. Doháním to, co jsem během školního roku nestíhal, odpočinek, přátele, čtení, poznávání, cestování, spoustu dalšího. Offline Mag si taky odpočine, uloží se k letnímu, prázdninovému spánku.

Během následujících dvou měsíců si budeme připomínat články z naší skromné historie, číhat můžete na naší fanpage nebo sledovat naše štěbetání nebo si nás přidat do kruhů.

V tuto chvíli už na vás čeká několik článků a ještě víc nápadů, máte se na co těšit. Rozhodně nejde o finální sbohem. Ale spíše o symbolické na shledanou.




Tak tedy,
na shledanou

Lukáš

1 komentář:

  1. Popsal jsi to skvele. I za me. Dokonce jsem par veci rozepsala a nasledne smazala, protoze to zkratka nebylo ono.. Hezke prazdniny celemu Offline, ctenare nevyjimaje.

    OdpovědětVymazat